fredag 18 juli 2008

The return of evil

Jag var helt övertygad om att Johan Christensson sprungit och gömt sig under sten för att aldrig visa sig igen. Särskilt efter att jag senast visade för världen vad karln egentligen går för. Men nu är han tydligen igång igen och håller låda på sin blogg (vars webbadress nu tagits in i Nationalencyklopedin under ordet "sömnpiller") och fortsätter där att göra det enda han kan, det vill säga förtala mig: http://blogg.aftonbladet.se/24586/. Om ni tittar något inlägg ner så upptäcker ni att han startat en falsk blogg i mitt namn där han får utlopp för sina erotiska fantasier om mig. Givetvis är anklagelserna helt befängda! Jag kan ta att han kallar mig lögnare, men när han påstår att jag skulle begagna mig av Björn Hellberg- och Stieg Larsson-böcker har han gått för långt! Jag läser inte såna böcker. Dessutom måste jag poängtera att jag inte läser såna böcker. Inte heller läser jag såna böcker.
Nu riktar jag mig direkt till dig Christensson: Du ska vara mycket aktsam att lägga dig på en nivå där vi gräver fram skit om varandra. Även om jag trodde att jag hört det sista av dig så har jag givetvis sett till att ha en försäkring. Det var därför jag bröt mig in i ditt hem en natt förra veckan i syfte att hämta hem komprometterande bevis gentemot din onda person. Jag väljer att vara schysst för nu och inte avslöja vad jag fann i din frys, men efter ditt påhopp anser jag det befogat att presentera följande bild, gjord av en sexårig Johan Christensson, vilken jag kopierade från din dator. Skrämmande! Det är allt jag har att säga.



Inga kommentarer: