onsdag 9 juli 2008

Publicity stunt

Följande adress leder till en blogg som tillhör min gode vän Johan Christensson: http://blogg.aftonbladet.se/24586/

För det första är det idag svårt att uppmärksamma sina bloggar, då det råder en inflation av dylika överallt på internet. Man måste därför med alla medel försöka tillskansa sin egen blogg intressanta ämnen och skeenden. På grund av detta har jag och Johan nu kommit överens om att starta en så kallad "beef" med varandra. Vi tror att en sådan i längden kan röna ett allmänintresse till våra bloggar. En annan anledning kan vara att vi kanske känner att vi kommit lite väl otäckt nära varandra på sista tiden (något som endast två män kan förstå innebörden av) och att vi har svårt att distansiera oss till detta. Kanske kan en bloggfejd få upp lite heta känslor och fjärma oss något.
Därav säger jag: Kom igen Christensson, nu kör vi utav bara helvete!

Jag inleder härmed fejden genom att be er läsare noga se över bokstavskombinationen i namnet "Johan Christensson". Om ni tittar efter riktigt ordentligt så märker ni att namnet häpnadsväckande nog är både ett anagram och ett palindrom för "Satan skall frälsa oss". Jag anser därför att vi alla måste ta vårt ansvar och stävja denne Christensson och hans budskaps framfart. Börja genom att gå in på hans blogg (adressen högst upp i inlägget) och skriv en kommentar om att ni gärna ser att han helt och hållet avsäger sig rätten att vistas på internet. Ett annat alternativ är att starta en namnlista medelst kedjemail och försöka få så många som möjligt att skriva under. Allt detta är givetvis för barnens bästa!

Inga kommentarer: